Послуги

Накачування шин азотом

ОНакасновними складовими повітря є азот 78% і кисень 21%. Молекули азоту N2 – мають більший розмір, ніж молекули кисню O2. В цілому, повітря всередині шини складається з кисню, азоту та пара, але витік тиску утворюють O2 і пара, тому що ці молекули набагато швидше проходять через стінки шин. Ще один з негативних моментів використання стисненого повітря це окисні властивості кисню і водяної пари. Проходячи крізь матеріал шини, кисень окисляє гуму, корд, бортове кільце, диск. Це впливає на міцність шини, а відповідно і на безпеку водіння.

У наповненій стисненим повітрям шині витік буде складати 0,08 атм./місяць. Кисень проходить крізь стінки шини на 30-40% швидше, ніж азот і витік буде продовжуватися, поки часткове тиск газів не зрівняється. За допомогою експериментів було встановлено що, якщо кисень у шині не буде перевищувати 5% для легкових шин і 2,5% для вантажних, то співвідношення часткового тиску газів всередині і зовні шини буде збалансовано, і витоку відбуватися не буде.Такий ефект досягається шляхом закачування в шину азоту.

Переваги закачування шин азотом в порівнянні з повітрям:
- Виключення процесів окислення металокорду шини і матеріалу диску.
- Зменшення витоку через дрібні пошкодження шини і нещільності прилягання до диску
- Зменшення зносу шин і забезпечення його рівномірності.
- Підвищення працездатності коліс при підвищених навантаженнях і температурах.
- Підвищення плавності й м’якості проходження нерівностей дорожнього покриття, як наслідок поліпшення керованості автомобілем.
- Поліпшення амортизації коліс і зниження навантаження на підвіску автомобіля.
- Підвищення зчеплення з дорожнім покриттям і зменшення гальмівного шляху.
- Поліпшення стійкості при проходженні поворотів, перебудовах і з’їздах на узбіччя.
- Зменшення шуму та вібрації від контакту шини з дорожнім покриттям.